Marketingové řízení školy
Anotace:
Vzdělávací program je zaměřený na aktuální teoretické a praktické otázky související s řízením škol a školských zařízení v oblasti marketingu jako nástroje podpory image školy a nástroje komunikace školy s vnějším prostředím i uvnitř školy.
Vzdělávací program je orientovaný na problematiku koncepce marketingu školy s respektováním marketingově řízené instituce s cílem získat a udržet image školy s využitím optimálního propojení vnitřního a vnějšího prostředí školy z hlediska komunikace a odlišit se tak od dalších škol. Uplatňování marketingového řízení umožňuje lépe poznat cílové skupiny a najít vhodné cesty ke komunikaci s nimi, napomáhá zlepšovat vztahy se zainteresovanými stranami a vytvářet tak prostředí prospěšné pro všechny zúčastněné. Marketingové řízení je nedílnou součástí kvalitního managementu školy.
Tematické bloky:
1. Podstata marketingu a provázanost marketingu a managementu ve škole/vzdělávací instituci
(2 vyučovací hodiny)
- Podstata a význam marketingu, marketingově orientovaná organizace/škola
- Marketing na vstupech a na výstupech, význam a užití pro management školy
2. Marketingové řízení
(2 vyučovací hodiny)
- Podstata marketingového řízení, marketingové prostředí školy
- Cílové skupiny v prostředí školy
- Marketingová taktika – marketingový mix školy
3. Aplikace marketingu v prostředí školy/vzdělávací instituce s důrazem na komunikační mix
(2 vyučovací hodiny)
- Nástroje komunikační mixu, integrovaná marketingová komunikace
- Analýza webových stránek vybraných škol
- Sdílení zkušeností
Rozsah semináře: 6 vyučovacích hodin
Datum konání: 24. 5. 2023 od 9:00
Cena kurzu: 2 300 Kč
Místo konání: Pedagogická fakulta UK v Praze, Spálená 10, učebna SP 106
Výstup: Osvědčení o absolvování vzdělávacího programu
Kurz je akreditován MŠMT.